Naša
myseľ predstavuje potenciál, ktorý je pri jeho efektívnom využití
schopný celkom reálne ovplyvňovať fyzické a materiálne dianie
okolo nás. Ukážme si silu myšlienky na konkrétnom príklade
maturitných skúšok, pri ktorých dochádza mnohokrát k
zaujímavému fenoménu. Nie excelentní žiaci na nich často
excelujú a naopak, veľmi dobrí žiaci na nich často pohoria.
Prečo je tomu tak? Pretože pri tom zohráva zásadný význam práve
materializácia myšlienky.
Ak
sa totiž majú študenti naučiť na nejaký maturitný predmet sto
otázok, málo excelentní žiaci to z rôznych dôvodov ignorujú, a
pripravia sa dobre možno len na päť z nich. A naopak, dobrí žiaci
sa poctivo pripravia na deväťdesiatpäť otázok, a zvyšných päť
zvládajú z nejakých dôvodov len veľmi slabo.
Bezprostredne
pred maturitami každý z týchto dvoch typov študentov veľmi
intenzívne myslí na svoj problém. Avšak každý z nich radikálne
odlišným spôsobom. Málo excelentný študent myslí intenzívne
práve na päť otázok, na ktoré je dobré pripravený a veľmi si
želá, aby si niektorú z nich vytiahol. A toto jeho veľmi silné,
pozitívne vnútorné upriamenie mysle celkom konkrétnym smerom
nakoniec často spôsobí, že sa to podarí.
Veľmi
podobne je tomu aj u dobrého študenta, ktorý sa však žiaľ často
nevedomky chytí do pasce schopnosti materializácie vlastnej mysle.
On si je totiž vedomý, že na päť otázok nie je dobre
pripravený, a preto intenzívne myslí na to, aby si ich nevytiahol.
Ale žiaľ, často býva opak pravdou.
Prečo?
Pretože málo excelentný žiak svojou silnou vnútornou túžbou po
piatych otázkach, ktoré ovláda, vytvára smerom od seba k nim
tenučké vlákno osudu, spájajúce ho s nimi. No a na základe
tohto vlákna je potom pritiahnutý k želaným otázkam, a skutočne
si ich aj vyberá.
U
dobrého študenta to funguje rovnako. Aj on si svojou úzkosťou
pred vytiahnutím piatich otázok, v ktorých má medzery, vytvára
tenké vlákno osudu, smerujúce práve k nim. Na základe toho je k
ním pritiahnutý a reálne si ich vyberá.
Problém
je totiž v tom, že keby dobrý študent uvažoval pozitívnejšie a
vnútorne by sa optimisticky orientoval iba na otázky, ktoré
ovláda, nasmerovali by ho vlákna osudu práve k nim.
O
všetkých týchto skutočnostiach a súvislostiach však hovoríme
preto, lebo sa neprejavujú len pri maturitných skúškach, ale v
celom našom živote ako takom.
To
znamená, že ku všetkému, na čo intenzívne myslíme, si
nevedomky tkáme vlákna svojho osudu, ktoré nás spájajú s
predmetom našej túžby, ovinú sa okolo neho a nás samotných k
nemu pritiahnu.
Každý
z ľudí je teda bytosťou, schopnou priviesť to, na čo intenzívne
myslí, k svojmu hmotnému, viditeľnému a reálnemu naplneniu.
Každý z ľudí je bytosťou, schopnou vonkajšej materializácie
toho o čom vnútorne naozaj intenzívne uvažuje.
A
ak na to myslíme pozitívne, konštruktívne a optimisticky,
vonkajšia materializácia našej myšlienky bude pozitívna,
konštruktívna a optimistická.
Ak
ale na niečo myslíme v strachu, v úzkosti, v obave, alebo
negatívne a nekonštruktívne, bude vonkajšia materializácia toho,
na čo sme mysleli negatívna, a prinesie prinesie nám do života
veľa negativity.
Pamätajme
preto, že to, čo myslíme, a tiež akým spôsobom to myslíme, sa
nám môže napokon stať skutočnosťou. Môžeme si to k sebe
jednoducho pritiahnuť. Alebo inak povedané, my sami budeme k tomu
pritiahnutí na základe vlákna osudu, ktoré sme svojim intenzívnym
myslením k niečomu konkrétnemu ukotvili.
A
všetko toto, o čom sme hovorili, je možné urobiť ešte oveľa
intenzívnejším a prenikavejším. A to prostredníctvom citu. Čiže
tým, nakoľko intenzívne dokážeme svoje myšlienky vnútorne
citovo prežiť, pretože hlboké citové prežívanie určitej
myšlienky má schopnosť privodiť oveľa intenzívnejší a
očividnejší stupeň jej materializácie.
Je
to spôsobené tým, že do každého citu človeka sa vlieva živá,
neutrálny sila, alebo inak povedané, základná božská sila,
prúdiaca univerzom, ktorá robí cítenie človeka živým. Robí ho
živo intenzívnym, a teda oveľa prenikavejšie pôsobiacim, než je
tomu pri myšlienke, pochádzajúcej iba z rozumu. A práve preto
vzniká za spoluúčasti citového prežívania oveľa intenzívnejšia
a vyššia miera konečnej, reálnej materializácie toho, na čo
myslíme, a čo zároveň aj silne citovo prežívame.
Sila
myšlienky a znásobená sila myšlienky, preniknutá citom sú dva
elementy, prostredníctvom ktorých môžu ľudia pôsobiť na hmotu
a ovládať ju. Dva elementy, prostredníctvom ktorých môžu
spriadať svoje osudové vlákna, a tie ich potom pritiahnu k nimi
samými takto sformovanému osudu.
Ale
existuje ešte aj element tretí, a ten môže všetky deje ešte
viac znásobiť a spôsobiť čosi, podobné zázraku. Alebo privodiť
priamo zázrak samotný! A to je možné v spojení ľudského
myslenia a cítenia so silou Svetla. So silou Stvoriteľa!
Aby
sme pochopili, o čo ide, vráťme sa k nášmu úvodnému príkladu
o maturitných otázkach. A ukážme si to na príklade dobrého
študenta, ktorý sa naučiť deväťdesiatpäť otázok zo sto, ale
z nejakých, možno aj objektívnych dôvodov, sa nestihol dobre
pripraviť na zvyšných päť.
V
prvom rade by na ne nemal vôbec myslieť v obave a strachu, že si
ich vytiahne, pretože tak, ako sme si vysvetlili, si takýmto
myslením tká vlákna svojho osudu práve smerom k nim.
Mal
by teda optimisticky myslieť predovšetkým na otázky, na ktoré je
dobre pripravený a jedine k ním by mal zamerať svoje myšlienkové
a citové chcenie. Potom je vysoko pravdepodobné, že sa to stane
realitou, a jeho intenzívne živené, myšlienkovo citové pôsobenie
sa nakoniec zhmotní.
Ak
ale chce mať tento študent takmer istotu, ak chce, aby sa tak
naozaj stalo, má ešte možnosť podporiť vlastné myslenie a
cítenie svojou prosbou o pomoc zhora, zo Svetla. A ak, ako už bolo
zdôraznené, sa na oných päť otázok nestihol dobre pripraviť z
nejakých objektívnych dôvodov, stane sa zázrak! Stane sa zázrak,
spočívajúci v tom, že jeho intenzívne myšlienkové a citové
chcenie, podporené prílevom sily zhora sa skutočne zmaterializuje
do podoby toho, čo človek chcel a o čo prosil. A zmaterializuje sa
to tak zásadne a tak rukolapne, že sa to bude javiť ako zázrak.
Takéto zázraky vonkajšej materializácie sú v schopnostiach
každého človeka.
Ale
pozor! Myšlienkovému a citovému chceniu človeka sa môže dostať
podpory zhora len vtedy, ak ide o chcenie dobré a pozitívne.
Nijakému zlému a negatívnemu ľudskému myšlienkovému a citovému
chceniu sa podpory zo Svetla nikdy nedostane. A preto nikdy nemôže
dosiahnuť úrovne zázraku a nevšednej prenikavosti. A preto to zlé
a negatívne môže byť zhmotňované len prostredníctvom vlastného
ľudského myšlienkového a citového chcenia. Preto sa zlo na zemi
môže v konečnom dôsledku materializovať len prostredníctvom
týchto dvoch elementov.
To
znamená, že nech by bolo zlo na zemi akokoľvek silné, jedine
dobro a pozitivita môžu počítať s podporou tretieho a
najmocnejšieho elementu, čiže sily Svetla, čo sa v následne
zmaterializovanej podobe musí javiť ako zázrak. A z toho dôvodu
preto nakoniec dobro vždy zvíťazí! Lebo dobré ľudské myslenie
a citové chcenie bude s podporou sily Svetla vždy silnejšie, ako
zlé myšlienkové a citové ľudské chcenie, ktorým sa podpory zo
Svetla nemôže v nijakom prípade dostať.
Toto
všetko v súhrne znamená, že každý človek sa už vopred stáva
vnútorným hodnotovým naladením svojho myslenia a cítenia na
stranu víťaza, alebo na stranu porazeného. Stavia sa buď na
stranu istoty víťazstva dobra, alebo na stranu istoty porážky zla
a negativity.
A
tak tká každý človek každodenne svoj osud buď smerom k silám
víťazstva, alebo smerom k silám zla a negativity. K silám zla a
negativity, ktoré budú raz s istotou porazené a zničené. A spolu
s nimi budú zničení aj všetci tí, ktorí boli so zlom a
negativitou spojení svojimi osudovými vláknami.
A
všetko toto zlé a negatívne ľudské myšlienkové a citové
chcenie každým dňom čoraz viacej temnie, ako hrozivý búrkový
mrak. Čoraz rýchlejšie sa približuje ničivá búrka, ktorá bude
materializáciou všetkého zlého ľudského cítenia a myslenia,
aby potom, až prepukne, zmietla zo stvorenia ľudí, ktorí tejto
búrke zla dovolili zmaterializovať sa prostredníctvom svojich
zlých citov a myšlienok.
Človeče,
dávaj si veľký pozor, aby si aj ty sám nebol medzi nimi.
http://kusvetlu.blog.cz/
v spolupráci s M.Š.
Komentáre